FLEXIBEL

Tegenwoordig bestaan er veel mogelijkheden om contact op te nemen: vaste en mobiele telefonie, fax, chat, videotelefonie en e-mail. Bovendien biedt elk medium ook weer vele toepassingsmogelijkheden. Behalve dat u voor de hardwareomgeving moet zorgen, eisen al deze kanalen ook de aandacht op van uw medewerkers en veronderstellen ze een hoge mate van organisatie.

FLEXIBELE UITBREIDINGSMOGELIJKHEDEN

Dankzij de vele extra opties kunt u Swyx flexibel uitbreiden tot een compleet Unified Communications System. Hoe u ook begint met Swyx, u legt het fundament voor een toekomstgericht communicatieplatform, waarmee u up-to-date blijft dankzij voortdurende functionele verbeteringen en upgrades.

DE VRIJHEID OM TE KIEZEN.

Met Swyx kiest u zelf op welke manier u met het openbare telefoonnetwerk wordt verbonden. Daarbij maakt het niet uit of u bij de afwikkeling van externe telefonie kiest voor een moderne SIP-installatie van een serviceprovider of voor een verbinding via een bestaand ISDN-telefoonnetwerk. In beide gevallen zorgt Swyx altijd voor de best mogelijke spraakkwaliteit.

INTEGRATIE IN MICROSOFT OUTLOOK EN LOTUS NOTES

Swyx werkt samen met de toonaangevende groupwareprogramma’s Microsoft® Outlook en Lotus® Notes. Integratie met bestaande en bekende toepassingen leidt bij gebruikers, naast een verbeterde productiviteit, ook tot een hogere acceptatie van nieuwe functies.

PC EN TELEFOON PERFECT GECOMBINEERD

Swyx kan de SwyxIt!-telefoniesoftware koppelen aan een SwyxPhone IP-telefoon in de zogenaamde CTI-modus (Computer Telephony Integration). Op deze manier kunt u alle oproepen eenvoudig vanaf uw pc beheren met SwyxIt! – inclusief uw eigen kantoortelefoon. De CTI-modus heeft verder als voordeel dat de volledige Swyx-functionaliteit ook in terminalserveromgevingen (bijvoorbeeld in combinatie met thin-clients) beschikbaar kan worden gemaakt.