MOBIEL

Swyx integreert mobiele telefonie op een eenvoudige manier in het communicatienetwerk van het bedrijf – het zogenaamde Fixed Mobile Convergence (FMC). Hierdoor kunnen medewerkers ook op hun mobiele telefoons gebruik maken van alle belangrijke telefoniefuncties. U hoeft nog maar één telefoonnummer naar klanten te communiceren, omdat oproepen op een slimme manier naar de juiste persoon in het bedrijf worden doorgeschakeld. Hierbij wordt rekening gehouden met de actuele beschikbaarheid.

SWYX IS ONDERWEG. HET MOBIELE KANTOOR

Dankzij het mobiliteitsconcept van Swyx hoeven uw medewerkers slechts één telefoonnummer op te geven waarop ze te bereiken zijn. Dit is ongeacht het gebruikte apparaat (één-nummer-principe). Bij gesprekken vanaf de mobiele telefoon wordt aan de gesprekspartner het telefoonnummer op kantoor getoond, en niet het mobiele nummer. Afhankelijk van de gebruikte mobiele telefoon is er een groot aantal extra functies beschikbaar, die het gebruik van de persoonlijke telefoonomgeving onderweg mogelijk maken. De SwyxIt! Mobile Client maakt van uw mobiele telefoon een kantoortelefoon waarmee u mobiel gebruikmaakt van de handige Swyx-telefoniefuncties.

IPHONE & ANDERE SMARTPHONES ZIJN VAN DE PARTIJ

Met SwyxIt! Mobile kunt u uw Apple® iPhone of Android-telefoon snel een eenvoudig integreren in uw bedrijfscommunicatie. Op die manier hebt u ook onderweg toegang tot alle zakelijke contacten, inclusief de actuele aanwezigheidsinformatie. Ook oproeplijsten en omleidingen zijn op afstand snel en eenvoudig op te roepen.